Myth #1: Πληρώνω Ads = Πουλάω Αμέσως. Σίγουρα;
- THEODORE GEORGEDAKIS
- 3 Μαΐ
- διαβάστηκε 2 λεπτά

Ξοδεύεις χρόνο, χρήμα και ενέργεια για να μεγαλώσεις την επιχείρησή σου μέσω digital marketing. Όμως... είσαι σίγουρος ότι ξέρεις πώς λειτουργεί πραγματικά;
Στην καθημερινή μας επαφή με επιχειρηματίες και marketers, ακούμε ξανά και ξανά τις ίδιες παρανοήσεις:
“Αν πληρώνω διαφήμιση, θα έχω άμεσες πωλήσεις.”
“Το budget μου είναι μικρό αλλά περιμένω μεγάλα αποτελέσματα.”
“Το Facebook δεν δουλεύει πια.”
“Αφού έχω καλό προϊόν, θα πουλήσει μόνο του.”
Αυτοί είναι μύθοι – και, ακόμα χειρότερα, σε εμποδίζουν να αναπτυχθείς.
Ξεκινώντας με το σημερινό newsletter θα αποκαλύπτουμε την αλήθεια πίσω από τους πιο διαδεδομένους μύθους του digital marketing.
Με γνώση, παραδείγματα και εμπειρία από την πραγματική αγορά, στόχος μας είναι να σε βοηθήσουμε να δεις ξεκάθαρα τι ισχύει και τι όχι – ώστε να παίρνεις στρατηγικές αποφάσεις που φέρνουν αποτελέσματα.
✅ Αν θέλεις να αξιοποιήσεις το digital marketing σωστά, ξεκίνα από την αλήθεια.
Έτοιμος; Πάμε να καταρρίψουμε τους μύθους, έναν-έναν.
Myth #1:
Διαφήμιση = Πουλάω Αμέσως
Ακούμε συχνά: "Βάζω λεφτά στη Meta ή στη Google, αλλά δεν έχω πωλήσεις. Τι φταίει;"
Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή όσο φαίνεται – γιατί η διαφήμιση είναι μόνο ένα κομμάτι του puzzle.
Για να φτάσει κάποιος να αγοράσει, περνά από στάδια:
Αγνοεί → Μαθαίνει → Εμπιστεύεται → Ενεργεί
Χρειάζεσαι κάτι παραπάνω από budget για να δεις πωλήσεις:
✔️ Στρατηγική Funnel
Κάθε χρήστης βρίσκεται σε διαφορετικό στάδιο. Δεν μπορείς να του πουλήσεις αν δεν σε γνωρίζει πρώτα.
Αν δεν ξέρεις τί είναι ένα digital marketing funnel πάτησε ΕΔΩ
✔️ Δυνατό Brand & Μήνυμα
Οι πωλήσεις γίνονται όταν ο άλλος νιώσει ότι του "μιλάς". Όχι όταν του πετάς ένα offer στα τυφλά.
✔️ Landing Pages που πείθουν
Ένα click δεν φέρνει λεφτά. Η σελίδα που υποδέχεται τον επισκέπτη, πρέπει να μετατρέπει.
✔️ Retargeting & Επαναληπτικότητα
Χρειάζονται 5-7 προβολές τις διαφήμισεις κατά μέσο όρο πριν γίνει μια αγορά. Αν δεν έχεις τη "σωστή" συχνότητα προβολής διαφημίσεων τότε χάνεις conversions.
Η διαφήμιση μπορεί να φέρει σταθερές πωλήσεις μόνο αν υπάρχει στρατηγική, υποδομές και ένα ξεκάθαρο value proposition.
Μας αρέσει να μιλάμε για νέα projects
Κλείστε σήμερα μία δωρεάν συνάντηση γνωριμίας & συμβουλευτικής, και ελάτε να δούμε πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ανάπτυξη για την επιχείρησή σας από την πρώτη ημέρα.
Comments