top of page
  • Instagram
  • LinkedIn
  • TikTok
  • Facebook
Αναζήτηση

Myth #2: Θα βάλω διαφήμιση για λίγες μέρες – να δω αν δουλεύει.





Το Digital Marketing δεν είναι test-drive 3 ημερών

“Να βάλουμε καμπάνια για 3-4 μέρες, να δούμε πώς πάει...”

Μια φράση που ακούμε πολύ συχνά από επιχειρήσεις που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο performance marketing.


Μόνο που υπάρχει ένα πρόβλημα:

👉 Το digital marketing δεν λειτουργεί έτσι.




Τι χρειάζεται για να "δουλέψει" μια διαφήμιση:

Χρόνος για να μαζέψεις δεδομένα:

Η πλατφόρμα χρειάζεται χρόνο για να “μάθει” το κοινό σου, να δοκιμάσει παραλλαγές και να βελτιστοποιηθεί.

Testing διαφορετικών στοιχείων:

Ποιο κοινό ανταποκρίνεται καλύτερα; Ποιο μήνυμα φέρνει clicks; Ποιο δημιουργικό φέρνει conversions; Αυτά δεν απαντιούνται σε 3 ημέρες.

Βελτιστοποίηση με βάση τα insights:

Μια πετυχημένη καμπάνια χτίζεται με συνεχείς μικρές βελτιώσεις – δεν είναι τυχερό χτύπημα.

Τι γίνεται όταν "κλείνεις" τη διαφήμιση πολύ νωρίς:

Χάνεις data που θα σε βοηθούσαν να πετύχεις.


Δεν προλαβαίνεις να κάνεις κανένα ουσιαστικό A/B test.


Σπαταλάς budget χωρίς να αξιοποιήσεις τη δυναμική του.



DAY ONE Insight:

Μια διαφημιστική καμπάνια είναι σαν προπόνηση: Θέλει σταθερότητα, υπομονή και συνεχή βελτίωση. Αν περιμένεις "θαύμα" σε 3 ημέρες, μάλλον θα απογοητευτείς.





Μας αρέσει να μιλάμε για νέα projects

Κλείστε σήμερα μία δωρεάν συνάντηση γνωριμίας & συμβουλευτικής, και ελάτε να δούμε πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ανάπτυξη για την επιχείρησή σας από την πρώτη ημέρα.





 
 
 

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page