Myth #2: Θα βάλω διαφήμιση για λίγες μέρες – να δω αν δουλεύει.
- THEODORE GEORGEDAKIS
- 3 Μαΐ
- διαβάστηκε 1 λεπτά

Το Digital Marketing δεν είναι test-drive 3 ημερών
“Να βάλουμε καμπάνια για 3-4 μέρες, να δούμε πώς πάει...”
Μια φράση που ακούμε πολύ συχνά από επιχειρήσεις που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο performance marketing.
Μόνο που υπάρχει ένα πρόβλημα:
👉 Το digital marketing δεν λειτουργεί έτσι.
Τι χρειάζεται για να "δουλέψει" μια διαφήμιση:
Χρόνος για να μαζέψεις δεδομένα:
Η πλατφόρμα χρειάζεται χρόνο για να “μάθει” το κοινό σου, να δοκιμάσει παραλλαγές και να βελτιστοποιηθεί.
Testing διαφορετικών στοιχείων:
Ποιο κοινό ανταποκρίνεται καλύτερα; Ποιο μήνυμα φέρνει clicks; Ποιο δημιουργικό φέρνει conversions; Αυτά δεν απαντιούνται σε 3 ημέρες.
Βελτιστοποίηση με βάση τα insights:
Μια πετυχημένη καμπάνια χτίζεται με συνεχείς μικρές βελτιώσεις – δεν είναι τυχερό χτύπημα.
Τι γίνεται όταν "κλείνεις" τη διαφήμιση πολύ νωρίς:
Χάνεις data που θα σε βοηθούσαν να πετύχεις.
Δεν προλαβαίνεις να κάνεις κανένα ουσιαστικό A/B test.
Σπαταλάς budget χωρίς να αξιοποιήσεις τη δυναμική του.
DAY ONE Insight:
Μια διαφημιστική καμπάνια είναι σαν προπόνηση: Θέλει σταθερότητα, υπομονή και συνεχή βελτίωση. Αν περιμένεις "θαύμα" σε 3 ημέρες, μάλλον θα απογοητευτείς.
Μας αρέσει να μιλάμε για νέα projects
Κλείστε σήμερα μία δωρεάν συνάντηση γνωριμίας & συμβουλευτικής, και ελάτε να δούμε πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ανάπτυξη για την επιχείρησή σας από την πρώτη ημέρα.
Comments